09.12.2011
T-SHIRT DAY

In a cold december day in which the most part of the people have been stuck home eating pandoro or walking around the city in a shopping frenzy, at Lulu Talune there were a sparkling party atmosphere.
Imagine a collection of limited edition tees created by the young and smart designers from Stilosophy Industry, funny and amusing music, a good atmosphere made by good chats and nice people, and the succes is guaranteed.
The t-shirts, which were the real protagonists, have been sold just for the event in a very nice packaging  made by a pandoro box with the Stilosophy Industry logo in which there were the tee and a mini roll-on fragrance in syntony with it.
It has been a very cool moment and Lulu Talune affirmed its status of reference point for emerging fashion design and for all that fashion which is fresh and pure and is not a slave of trends.
I came back home with a big smile upon my face and with the tee that was given to me by my friend Donata D'Alessandro (Lulu Talune's owner) and Riccardo the Stilosophy Industry designer.
I can't wait for the next event chez Lulu Talune.


In un freddo pomeriggio di metà dicembre, in cui la maggior parte delle persone erano a casa a rimpinzarsi di pandoro o nelle vie della città in uno sfrenato shopping natalizio, da Lulu Talune, come spesso di questi tempi, si respirava una frizzante atmosfera di festa.
Metti una collezione di t-shirt in edizione limitata creata dai giovanissimi designer di Stilosophy Industry, musica fresca e allegra, un'aria di divertimento e chiacchiere e la riuscita è perfetta.
Le t-shirt protagoniste dell'evento, venivano vendute solo per l'occasione in una confezione davvero carina, fatta da una scatola da panettone con il logo di Stilosophy Industry e riempita dalla t-shirt e da una mini fragranza roll-on abbinata.
E' stato davvero un momento carinissimo, che ha confermato ancora una volta che la boutique Lulu Talune è un punto di riferimento ideale per il fashion design emergente e per tutta quella moda che profuma di freschezza e non è schiava dei trend.
Sono tornata a casa col sorriso sulle labbra e la t-shirt che mi è stata gentilmente regalata dalla mia amica Donata D'Alessandro, proprietaria della boutique e da Riccardo, designer di Stilosophy Industry.
Non vedo l'ora del prossimo evento in casa Lulu Talune.













3 comments:

economistapercaso said...

...ne voglio una!!! che meraviglia!!!

Arstcrylique said...

Carine vero?! Se ne vuoi una puoi contattare i designer info@stilosophyud.com

Sara Ottavia C.

Camille said...

love it !